пояснювальна записка щодо проведення уроків з всесвітньої історії
пояснювальна записка щодо проведення уроків з всесвітньої історії
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА. Загальна характеристика предмета. Історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в цілому. Історія допомагає школярам ідентифікувати себе як громадян України, усвідомлювати складність зв’язку сьогодення з минулим, сприймати культурне розмаїття суспільств, підготуватися до життя в складному сучасному світі. Вони мають опанувати матеріал щодо зазначених у програмі історичних фактів, історичних діячів та пам’яток історії і культури. Пояснювальна записка. Пропонована програма з предмету «Всесвітня історія» складена для студентів перших курсів технікуму, виходячи з цілей, вимог і змісту навчання нової навчальної програми для загальноосвітніх закладів (10 – 12 класи), закладених у Державному стандарті освіти. Зміст навчального історичного матеріалу побудований на домінуванні синтезу культурологічного, цивілізаційного та соціоантропоцентричного підходів у контексті всесвітньої та європейської історії. Людина розглядається як суб’єкт і творець історичного процесу. Процеси, події і явища історії висвітлюються у контексті загальноєвропейської та світової історії. Семінарське заняття 2. Методика проведення підсумково-узагальнюючого уроку з історії.
План заняття : 1. Скласти поурочний план підсумково-узагальнюючого уроку типу з історії стародавнього світу. Провести урок в групі 2. Скласти поурочний план уроку підсумково-узагальнюючого типу з історії середніх віків. Провести урок в групі. 15. Підходи щодо визначення типів уроків історії в сучасні школі. 16. Пасивні, активні та інтерактивні форми навчання історії. 17. Методика формування основних груп компетентностей учнів на уроках історії. 19.
Методика формування історичних понять на уроках всесвітньої історії. 20. Диференційоване навчання в умовах запровадження інноваційних технологій на уроках історії. пояснювальної записки; характеристика розділів програми з історії; 3. Загальна характеристика структури історичної освіти в середній школі.
4. Підручник з історії: призначення та функції; структурні компоненти; методичні вимоги до. підручника. 5. Організація та проведення історичних олімпіад та дослідницької роботи учнів з історії. Практичне завдання. 1. Підготувати план та сценарій проведення в школі тижня історії або іншого позакласного заходу. Мета ІНДЗ: узагальнення знань студентів щодо підготовки та проведення уроків різних типів з історії учням 5-12 класів, з використанням активних та інтерактивних методів та новітніх технологій. Тема: Доповідна і пояснювальна записки.
Доповідна записка – це документ на ім’я керівника установи, в якому повідомляється про певний факт, подію, подається звіт про виконання службових доручень або взятих на себе зобов’язань. Зміст доповідної записки повинен бути точним і лаконічним, для зручності поділяється на частини. У кінці подаються висновки й пропозиції. Пояснювальна записка, яка не виходить за межі установи, оформляється на бланку або стандартному аркуші паперу. Якщо записка виходить за межі установи, то її оформляють на бланку і реєструють. Реквізити: Адресат (посада, прізвище та ініціали керівника, на ім’я якого вона. 3. Скласти пояснювальну записку від вашого імені щодо запізнення на заняття. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО РОБОЧОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ Антонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 Херсонської міської ради на 2017-2018 навчальний рік. І. Загальні засади Тип закладу – середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, кількість класів – 11, орієнтовна кількість учнів – 310. У 5 класі на викладання української мови відводиться 3,5 год. та на проведення додаткових індивідуальних занять з математики 0,5 год. протягом навчального року (через тиждень). ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до навчального плану. Код та найменування спеціальності 014 «Середня освіта (Історія)». Рівень вищої освіти другий (магістерський) рівень. — здатність визначити місце економічної історії України в системі історичних наук; — здатність застосовувати. — методику застосування інформаційних технологій на різних етапах уроку історії; — використовувати Інтернет-ресурси на уроках історії; — практично реалізувати набуті. знання у вигляді підготовки.
інтерактивних уроків історії, рефератів, виступів. Размер: 0.72 Mb.; Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.
О. Богомольця вчителями-методистами О Пілявською та Г. Керасіді розроблені додаткові інтегровані питання до робочої навчальної програми з дисципліни “Історія України.
Всесвітня історія” (для учнів 10-го та 11-го класів) Загальна характеристика предмета Історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в цілому. Порядок проведення практичних занять та оцінювання їх результатів залишається в компетенції вчителя. Програмою передбачено також уроки узагальнення до окремих розділів та уроки узагальнення до окремих курсів. Вони мають опанувати матеріал щодо зазначених у програмі історичних фактів, історичних діячів та пам’яток історії і культури. Історія України Всесвітня історія. Пояснювальна записка. відбирати і використовувати у процесі пошуку інформацію про минуле, різні види історичних джерел, зокрема текстові, візуальні та усні, артефакти, об’єкти навколишнього історичного середовища (музеї, архіви, пам’ятки культури та архітектури), інформаційно-комп’ютерні технології, а також умінь представляти обґрунтовані та структуровані знання, власне розуміння історії з використанням відповідного понятійного апарату та виважено розглядати контроверсійні, суперечливі теми. Дуже важко знайти у минулому України явище, яке б так глибоко і різнопланово вплинуло на історичну долю всього українського народу, як козацтво. Із початків витоку цього історично феномену і до сьогоднішнього дня, а, вочевидь, і на майбутнє, життя українців – «і мертвих, і живих, і ненарожденних», усієї нації з її минулим, сучасним і майбутнім, було, є і буде нерозривно пов’язане з козацтвом. цивілізаційного, культурологічного та соціоантропоцентричного підходів щодо. розвитку історії України, де людина розглядається як суб’єкт і творець. історичного процесу. Тобто факти, події, процеси та явища з історії. українського козацтва висвітлюються у контексті фактів, подій, процесів і явищ.
Вступні іспити з всесвітньої історії для бакалавра (напрям підготовки: 020302 Історія) встановлені відповідно до Правил прийому до бдпу в 2013 р у фактичній відповідності рівня освітньої підготовки бакалавра вимогам освітньої. Крім того, передбачено 5 розгорнутих відповідей на питання з всесвітньої історії.
Критерії екзаменаційних оцінок за розгорнуту відповідь. При оцінюванні знань на екзамені враховуються Уроки повстання. Перше вторгнення персів у Балканську Грецію. Сили персів і афінян. Навчання історії у старшій школі спрямоване на реалізацію мети повної загальної середньої освіти, яка полягає в розвитку та соціалізації особистості учнів/учениць, формуванні в них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. Структура програми й організація навчання учнів/учениць. Програма складається з пояснювальної записки, структурованих за розділами очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць і змісту навчального матеріалу з Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 8 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 8 класу (автори Д’ячков, Литовченко). ©Охредько Е., 2016. Мета: сформувати уявлення учнів про своєрідність історії Нового часу; створити умови для розуміння понять «цивілізація», «Новий час», «історичні джерела»; розглянути періодизацію історії людства; дати характеристику історичних дже- рел; розвивати вміння висловлювати власну думку. Обладнання: підручник, карти світу, Європи, Азії. Всесвітня історія. Вступ до історії україни. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 5–9 класи (є чинною у 2015/2016 навчальному році). Загальна характеристика предмета Сучасна Україна є молодою демократичною державою, яка зазнала тяжких деформацій за доби тоталітарного режиму, що робить вкрай актуальним розвиток її мешканців як свідомих громадян, представників української нації та як особистостей. Регіональний та краєзнавчий компоненти реалізуються за рахунок уроків з історії рідного краю, варіативної частини навчального плану і навчально-методичних можливостей кожної школи. Освітня програма школи І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва, розроблена на виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», з метою впровадження в 3-4 – х класах Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», в 5-11-х класах — Державного стандарту базової та повної. — якість проведення навчальних занять; — моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей). уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки тощо. Представлено курси історії України ХХ – початку ХХІ століття, які складають хронологічно послідовну лінійну систему історичної освіти. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів історія україни 10 11 класи рівень стандарту пояснювальна записка. Скачати Програма. 1 2. ПРОГРАМА. для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія україни.
10 – 11 класи. Рівень стандарту. Пропонована програма з історії для 10-11 класів складена, виходячи з цілей, вимог і змісту навчання історії у школі, закладених у Державному стандарті освіти (освітня галузь “Суспільствознавство”) та відповідно вимог до профільної школи. Загальні положення типової освітньої програми спеціалізованої школи №197 ім.Дмитра Луценка ІІІ ступеня. Профільна середня освіта – це третій рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає третьому рівню Національної рамки кваліфікацій. З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. · оновлення методичної бази освітньої діяльності; Основними завданнями щодо Пояснювальна записка Програма з історії Прикарпаття для 9 (11) класу загальноосвітніх навчальних закладів складена, виходячи з мети, завдань і змісту навчання історії у школі, закладених у Державному стандарті базової і повної середньої освіти (освітня галузь «Суспільствознавство») та програмі для загальноосвітніх начальних закладів з історії: України і всесвітньої. Учні повинні знати і вміти: пояснювати поняття і терміни (господарський комплекс, державне управління, повсякденне загальноосвітніх навчальних закладів. Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що до 9 класу учні не вивчали інформатики (це відповідає типовим навчальним планам). · пояснювальної записки, де визначено мету та завдання навчання інформатики, охарактеризовано структуру навчальної програми, вказано особливості організації навчання інформатики у профільній школі, критерії оцінювання навчальних досягнень, а також наведено рекомендації щодо викладання навчального матеріалу за програмою; · змісту навчального матеріалу та вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів Тут розповідається про пояснювальну записку з курсу Історія України. Важливим документом є джерела мемуарного характеру, що належать учасникам історичних подій (щоденники, інтерв‘ю, листи, записки тощо) і виражають суб‘єктивну оцінку автора. Досить часто при вивченні історичного матеріалу студент має справу з документами, що мають оціночний характер, тобто інтерпретують історичні факти й події. Особливості організації освітнього процесу. Освітня програма спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 65 м.
Києва з поглибленим вивченням іноземних мов для ІІ ступеня (базова середня освіта) розроблена згідно Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 та наказу МОН України від 20.04.2018. Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту». Навчальна програма курсу. “Історія україни”. Пояснювальна Записка. Предмет „Історія України” обов’язковий для вивчення студентами різних спеціальностей в усіх вузах України. Тому освоєння даної дисципліни повинно здійснюватись з урахуванням специфіки викладання її на неісторичних факультетах. Згідно цього, було зроблено ретельний підхід, щодо вибору обсягу програмного матеріалу з історії України, який охоплює часові рамки від найдавніших часів до наших днів. Вивчаючи окремі періоди нашого минулого, особливу увагу слід звернути на те, що різні автори висловлюють своє бачення на ті чи інші ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Програма вступного іспиту з історії України для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти розроблена відповідно до чинної програми з історії України для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, затвердженої Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 13.01.2017 № 52 зі змінами відповідно до наказу МОН України від. Головним завданням вступного іспиту з історії України є оцінити ступінь підготовленості вступників з історії України, рівень розуміння змісту термінів і понять, здатності оперувати ними, співвідносити з діяльністю певних історичних діячів, політичних сил тощо. Загальні положення освітньої програми. Київської гімназії №287 для 10-х класів. Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту». Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 № 128, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 року за № 229/6517 (зі змінами). Размер: 0.73 Mb.
; Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені Всесвітня історія” (для учнів 10-го та 11-го класів) Суспільно-гуманітарна гімназія № 176. Кількість класів у 2013-2014 навчальному році – 23. При проведенні уроків іспанської мови клас ділиться на дві або три групи в залежності від наповнюваності класів при умові не менше 8-ми учнів у групі. При вивченні української й англійської мов у 1-11 класах, російської мови, трудового навчання в 5-9 класах колектив поділяється на дві групи при наявності 28-ми та більше учнів. История. Проректор з навчальної роботи. Затверджую.
Проректор з навчальної роботи. Історія сучасного світу як навчальна дисципліна в навчальному плані підготовки бакалаврів входить до циклу гуманітарних дисциплін. Курс “Історія сучасного світу” посідає важливе місце в системі вищої освіти. Політика сталінського диктату щодо країн Східної і Південно-Східної Європи. Встановлення тоталітарних режимів. Копіювання радянської моделі суспільного розвитку. Вивчаючи окремі періоди нашого минулого, особливу увагу слід звернути на те, що різні автори висловлюють своє бачення на ті чи інші Загальна характеристика предмета Історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в цілому. Програма кожного з навчальних курсів історії України та всесвітньої історії у 6 – 9 класах розпочинається двома вступними уроками. Деякі з уроків узагальнення вчитель може проводити як інтегровані, об’єднуючи історію України і всесвітню заради поглиблення розуміння учнями взаємозумовленості історичних процесів національної та європейської історії, проведення зіставлень і порівнянь. Зміст. Зіненко Ірина Миколаївна. — сформувати уміння та навички застосовувати історико-математичні знання до проведення наукових досліджень, виділяти та аналізувати історичні аспекти досліджуваної проблеми, визначати та опрацьовувати відповідну біографію. Загальний обсяг дисципліни складає три кредити (108 годин), що об’єднує всі види навчальної діяльності студента: аудиторні заняття, самостійну роботу (в т.ч. підготовку до підсумкового контролю), контрольні заходи (контрольну роботу, залік). Пояснювальна записка до навчального фільму «Медіація ровесників та ровесниць». Розробили: Оксана Дацко, заступниця директора з навчально-виховної роботи, координаторка служби порозуміння «Коло друзів» навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – гімназія» м. Жмеринки, Вінницької обл.; Вероніка Андрєєнкова, директорка департаменту профілактики, освіти та медіації ГО «Ла Страда-Україна». реальних подій. Сюжет фільму розповідає про історію створення конфліктної ситуації між однокласницею та однокласником і вирішення цієї конфліктної ситуації в Службі порозуміння з допомогою учнів-медіаторів під час медіації.
Автори сценарію: Оксана Дацко, Вероніка Андрєєнкова, Тетяна Харьківська. Загальна характеристика предмета Історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в цілому. Програма кожного з навчальних курсів історії України та всесвітньої історії у 6 – 9 класах розпочинається двома вступними уроками. Деякі з уроків узагальнення вчитель може проводити як інтегровані, об’єднуючи історію України і всесвітню заради поглиблення розуміння учнями взаємозумовленості історичних процесів національної та європейської історії, проведення зіставлень і порівнянь.
Коментарі
Дописати коментар