глібчук н м добосевич у б сучасна українська мова морфологія практикум навч посібник к знання 2009.

глібчук н м добосевич у б сучасна українська мова морфологія практикум навч посібник к знання 2009.

Караман.

О. Сучасна українська літературна мова : Навч.

посібник для студ. вищ. навч. Закл О.Караман, О Караман, М. Я. Плющ. -К.

: Літера ЛТД, 2011. -560с. 18. Коваль. П. Ділове спілкування : Навч.

посібник. : Либідь, 1992. -280. 19.  Стандартні етикетні ситуації. Парадигма мовних формул. Стилі сучасної української літературної мови у професійному спілкуванні 3.1. Функціональні стилі української мови та сфера їх застосування.

3.2. Основні ознаки функціональних стилів. Практикум з української мови навчальний Рекомендовано Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України як навчальний для студентів вищих навчальних закладів.  Склад лексики сучасної української літературної мови з погляду походження. За походженням лексика сучасної української мови поділяється на дві групи: корінна українська, наприклад: вишня, вечір, двір та іншомовна, наприклад: інститут, кинджал, мольберт, балет, лідер. Корінна українська лексика.  Алфавіт сучасної української літературної мови складається з 33 букв у такій послідовності: Аа, Бб, Вв, Гг, Гґ, Дд, Ее, Єє, Жж, Зз, Ии, Іі, Її, Йй, Кк, Лл, Мм, Нн, Оо, Пп, Рр, Сс, Тт, Уу, Фф, Хх, Цц, Чч, Шш, Щщ, ь, Юю, Яя. Глібчук Н.М.

Сучасна українська мова. Морфологія. Практикум [Текст] : посібник Н. М. Глібчук, У. Б. Добосевич ; рец.:. Загнітко, Грещук, Л. Белей, 2009.

— 486. учебное пособие.

9. 2. Зубков М.Г. Сучасний український правопис [Текст] : комплексний довідник Г. Зубков, 2010.

— 320. справочник. 1. 3.  Пояснення до слів.

Наочні приклади [Текст] : словарь, 200- 768.

словарь. 15. Єгорова Т.Д. Практичний курс української мови [Текст] : посібник Т Єгорова, 2010. — 160. учебное пособие.  Українська мова: Практикум. Навч.

посібник О.Позяк, О.А. Сербенська, М.І. Фурдуй, 2000. — 384. Сучасна українська мова : морфологія : практикум : навчальний посібник Н.Глібчук, У.Добосевич. By: Глібчук, Н. Наталія Мирославівна. Contributor(s): Добосевич, Уляна Богданівна. Material type: TextPublisher: Київ : Знання, 200Description: 486. 22 см.ISBN: 978-966-346-594-4. Словозмінні значення в сучасній українській мові в основному виражаються словозмінною морфемою — флексією. Однак система відмінювання та дієвідмінювання, крім флексій, включає й систему відповідно оформлених основ з урахуванням морфонологічних явищ (чергувань звуків, перенесення наголосу в слові та ін.), наприклад: дуг-а, дуг-й, дуг-дю, дуз-ї, дуг-и, дуг, дуг-ам, дуг-ами; водж-у, вод-иш, вод-ить, вод-имо, вод-ите, вод-ять.  У сучасній українській мові до змінюваних слів належать: іменник, прикметник, числівник, займенник і дієслово. Усі інші частини мови об’єднують незмінювані слова. Сучасна українська літературна мова. Самостійніа та індивідуальна робота: навчальний – Ганжа.– Дніпропетровськ: роял принт, 20– 200. Навчальний посібник укладено відповідно до типової програми дисципліни «Сучасна українська літературна мова», затвердженої наказом МОН України, згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу.  Тема: Сучасна українська літературна мова – державна мова України 20 Рекомендована література… 20 Блок самоконтролю…. 21 Блок індивідуальних завдань…. НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК. За науковою редакцією дійсного члена АПН України М Вашуленка.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України.  Методика навчання української мови в початковій школі : В23 навчально методичний посібник для студентів вищих навчальних. закладів За наук. ред. М

Вашуленка.  к л ни дру ник р дно мови це вид навчальної літератури, який репрезентує знання і види діяльності з предмета «українська мова» відповідно до ер авного стандарту та вимог навчальної програми з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого шкільного віку і будується на засадах предметної концепції навчання.  нформаційна функція сучасного підручника «Рідна мова» передбачає подання у Морфологія [Текст] : практикум : навчальний посібник Н. Добосевич. –. : Знання, 200– 486. – Лист МОНУ № 1.4/18-Г-571 від 3.03.2008 р. – ISBN 978-966-346-594-4 : 67.50. Горпинич,.

Морфологія української мови [Текст] : підручник для студ.

закл Горпинич. – Київ : Академія, 2004.  Лушпинська, Лілія Сучасна українська мова з практикумом (морфеміка, словотвір, морфологія) [Текст] : навчальний спец. «Початкова освіта» Лілія Лушпинська. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – 18– 30.00.

Мединська, Н. Сучасна українська літературна мова [Текст] : збірник вправ з морфології : навчальний посібник Н. Мединська. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2007. Сучасна українська ділова мова. 3-тє вид., доповнене.

– Х.: Торсінг, 2003. – 448. Українська мова: Універсальний довідник. – Х.: ВД „Школа”, 2004. – 496.

Лісовий М.І. Культура професійного мовлення: Навчальний посібник.  Ющук І.Практикум з правопису української мови. – 3-тє вид. –.: Освіта, 1997.

– 254.  Юкало.Культура мови: вищих мед. закладів освіти За Л.В.Струганець. – Тернопіль: Укрмедкнига, 199– 77. Методичні рекомендації щодо проведення практичних занять з ділової української мови у вищому медичному закладі в умовах кредитно-модульної системи навчання. – Укл. проф. Г.Л.Василенко,.пед.н. М.І.Лісовий, ст.виклА.Козачук, ст. викл. Курсу «Практикум з української мови» властиві зв’язки з теоретичними та спеціальними теоретичними курсами загального фундаментального та професійного циклу – «Загальне мовознавство», «Історія мови», «Сучасна українська літературна мова».

– Робоча програма навчальної дисципліни складається з 3-ох кредитів.  Фахові: • знання термінологічного апарату навчальної дисципліни; • володіння принципами українського правопису; • уміння визначати орфограми та пунктограми в текстах на слух і пояснювати їх; • знання норм сучасної української літературної мови; • уміння визначати основні ознаки стилів сучасної української літературної мови Морфологія : практикум : посібник Н. : Знання, 200– 487. – Бібліогр.:. 484–486. Наведено завдання і вправи, систематизовані відповідно до програми курсу морфології сучасної української літературної мови для філологічних факультетів вищих навчальних закладів.

Охоплено практичний матеріал з усіх розділів курсу і передбачено різні типи завдань для аудиторних практичних занять, самостійної індивідуальної роботи, контрольної перевірки знань студентів.

Призначено для студентів-філологів, викладачів Методика української мови – особлива та самостійна наука, тому що вона являє собою систему знань про певну сторону реальної дійсності, а саме про шляхи та умови методики викладання української мови. Дані методики мови як науки – це результат пізнання закономірностей, яким підпорядковується процес викладання української мови і які є наслідком теоретичних положень, сформульованих раніше на основі даних педагогіки, психології та лінгвістики, узагальненого педагогічного досвіду. Глібчук, Практикум : посіб. Н. : Знання, 200– 486 c. – Реком. МОНУ.  Глущик, Сергій Васильович. Сучасні ділові папери : посіб. для та сеспец. закл. Глущик ; О

Дияк, Шевчук. – 4-е вид., перероб. і допов. Сучасний початковий курс української мови передбачає таким чином, щоб сформувати у них уміння висловлюватися в усіх доступних формах, видах, типах і стилях мовлення.  Цей аспект порушеної проблеми стоїть на межі морфології та словотворення. Комплексний аналіз цього питання дозволяє більш повно і детально реалізувати методику вивчення прислівників.  Стрижневою метою початкового курсу української мови є: — забезпечення розвитку, удосконалення умінь і навичок усного мовлення (аудіювання, говоріння); — здобуття учнями теоретичних мовних знань, практичних умінь читати і писати, працювати з дитячою книжкою, будувати зв’язні висловлювання; — мотивація вивчення рідної мови [22]. Глібчук М., Добосевич У. Практикум : посіб. Київ : Знання, 200486.

Доленко та ін. Київ : Вища шк., 1987. 34Дудик П.С. Стилістика української мови : посіб. Київ : ВЦ «Академія», 2005. 368с. Сучасна українська мова з практикумом. обов’язкова дисципліна.

Освітньо-професійна програма «Початкова освіта та психологія» Спеціальність 013 «Початкова освіта» Галузь знань 01 «Освіта/педагогіка». Рівень вищої освіти: третій (бакалаврський) Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи Мова навчання: українська. Розробник: Томусяк Людмила Миколаївна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри сучасної української мови. Профайл викладача  при розкритті змісту відповідного мовного явища; здійснювати фонетичний, морфологічний і синтаксичний аналізи за схемою мовного розбору; пояснювати орфограми та пунктограми.

Сучасна українська літературна мова: Синтаксис/О.Т. Волох, М.Т.Чемерисов, Є.І Чернов.  6. Крохмальна Г. Сучасна українська літературна мова: навчально-методичний посібник для студентів. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 201– 244. 7. Лепеха Т.В. Українська мова: –.: «Євшан-зілля».

– 2010. – 360. 8. Ожоган. Синтаксис української мови: Навчальний – Київ: Освіта України, 200– 33Пещак М.Комунікативний синтаксис. Бурдаківська Ділова українська мова : Кам’янець-Подільський : Сисин О, 201320. 13.  Практикум з української мови за професійним спрямуванням : посіб. Л. Г. Погиба та ін.  64. Українська ділова і фахова мова : практичний посібник на щодень : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів за Гінзбурга. Київ : ІНКОС : Центр навчальної літератури, 2006765. Українська мова (за професійним спрямуванням) : навчальний посібник-практикум Вознюк та ін. Восьме видання, доповнене і виправлене.

Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013066. Українська мова за професійним спрямуванням : практикум : посіб. для. Особливості засвоєння морфологічних норм української мови в школі.

Формування мовленнєвої компетенції учнів 6–7 класів на уроках української мови розділу.  1.4 Морфологічний розбір.

1.5 Дослідницький підхід до навчання морфології української мови. 1.6 Особливості засвоєння морфологічних норм української мови в основній школі.  Актуальною в сучасній школі залишається проблема засвоєння учнями основних норм української мови, зокрема морфологічних у процесі вивчення морфології в 6-7 класах. Теоретичні засади навчання морфології розроблені такими вченими, як О.Біляєв,.Горяний, Н.Грипас,.Мельничайко, Пентилюк, М.Плющ, М.Шкільник та ін. Глібчук Морфологія : практикум : посібник Призначено для студентів-філологів, викладачів Остапенко Технологія сучасного уроку рідної мови : посібник Остапенко, Т Симоненко,. Руденко. : ВЦ “Академія”, 201– 24Горошкіна Теорія і практика навчання української мови в старших классах. – Х. : Основа, 201– 171.  Мовлення вважають процесом матеріалізації думки, перетворення думки в слово. Оволодіння мовними засобами є необхідною умовою розвитку мислення та поступового ускладнення пізнавальної діяльності.

На думку психолога Жинкіна, мовлення є каналом розвитку інтелекту, чим раніше людиною буде засвоєна мова, тим легше й повніше будуть засвоюватися знання. Мислення – ширше поняття, ніж мовлення, оскільки спирається не тільки на мову. Курс сучасної української літературної мови у вищих навчальних закладах філологічного і нефілологічного профілю: мета, завдання, зміст, загальнодидактичні та специфічні принципи викладання. Вимоги до культуромовних курсів (Стилістика, культура мови, риторика). Мистецтво переконуючої комунікації.  Порівняльна характеристика шкільних підручників і навчальних посібників для вищої школи.  Семеног Культура наукової української мови: посібник /О.М.Семеног. –.: ВЦ «Академія», 2010. – 216с. Дороз,. Ф. Методика викладання української мови у вищій школі: посіб. для студ. ВНЗ/. Дороз. –.: «Центр учбової літератури», 2008.  Шевчук, Сучасна українська літературна мова: посіб. – 2-е вид., випр. і доп.

Шевчук, Т. Лобода.  –.: Знання, 200-486с. Глібчук Н.М., Добосевич У.Практикум: Навч.посіб. –.: Знання, 200486. Морфологія української мови. –.:Вид. центр «Академія», 2004. – 336.  Лексикографія: Практикум для студентів-філологів спеціальності «Українська мова і література». – Ужгород, 2010. – 124. «Фонетика» Галузь знань 03 – Гуманітарні науки Спеціальність 035 Філологія (Українська мова і література), 014 Середня освіта. Українська мова і література Шифр дисципліни ПП2, ПП5, Статус дисципліни: нормативна, цикл професійної та практичної підготовки Факультет гуманітарно-педагогічний.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

звіт про чергування класу по школі

відповіді на тестовий контроль знань а.р гальперіна 10 клас

як зайти на чужую сторінку в одноклассниках